Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 4 listopada 2016

Always be yourself

Dobija mnie w tym roku jesień. Jak nigdy...
Żeby ją trochę odczarować, ostatnią noc spędziłam tworząc tak, jak lubię najbardziej.
Powstała kartka kwiecista i bogata. Może nawet trochę za bardzo? ;)




Jak widać na pierwszym planie umieściłam jeden z moich ulubionych kwiatów Petaloo, w towarzystwie delikatnych różyczek Wild Orchid Crafts.



"Always be yourself" to stickers z zestawu "Verano Azul" 7 Dots Studio. Zapodział mi się między papierami i przypadkiem go odnalazłam. Na szczęście :)
Bordery Mehendi ze Scrapińca pomalowane na biało pisakiem sharpie extra dyskretnie wychylają się spod kwiatowej kompozycji.




Jeszcze tylko ćwiek kolorystycznie pasujący do kwiatka Petaloo, kilka białych cekinów z zestawu Baby i trochę maziajów białą farbą akrylową Dylusions Paint.




I tak oto wyczarowałam wiosnę w samym środku pochmurnej jesieni. Spróbujcie zrobić tak samo, jeśli macie ochotę.


Uściski!
Magda mamajudo

Wykorzystane produkty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)