Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 28 listopada 2016

Kobiece pudełeczko


Witajcie!
Dziś mam dla Was romantyczny i stylowy kobiecy drobiazg. Może moje pudełeczko zainspiruje kogoś na tyle, że jeszcze zdecyduje się sprezentować komuś taki ręcznie wykonany drobiazg na Gwiazdkę :)


Pudełko pomieści niewielki prezent lub ozdobi damską toaletkę, można w nim przechowywać skarby lub biżuterię. Zostało wykonane od podstaw na drewnianej bazie. Surowe pudełko pokryłam warstwą gesso, a następnie dodałam warstwę pasty modelującej oraz pasty pękającej.
  

Na mokre media nakleiłam kamyczki w dwóch rozmiarach - malutkie, drobne jak mikrokulki oraz większe. W kamyczkach zaskoczyła mnie ich lekkość, co sprawia, że można ozdobić pracę nie powodując jej wyginania pod wpływem ciężaru zdobień. Kamyki lekko wcisnęłam w masę, zaś po wyschnięciu pokryłam je miejscami żelem Soft Matte Gel, który je zabezpieczył przed odpadaniem.
  

Dodałam kaboszony (przyklejone na ten sam Soft matte gel) i zostawiłam wszystko do wyschnięcia. Po wyschnięciu całość pokryłam warstwą gesso, żeby przygotować bazę do malowania.
  

Pudełko miejscami spryskałam różową i białą mgiełką, zaś miejscami pomalowałam farbami Primy - grafitową oraz w odcieniu różu. Dzięki temu uzyskałam płynne przejścia kolorów i efektów.
  

Na zakończenie dodałam mikrokulki oraz perełki w płynie w dwóch odcieniach i w kilku rozmiarach, co przypomina rozsypane perły. Duże kaboszony po pomalowaniu i wysuszeniu również miejscami pokryłam białym preparatem pereł w płynie, co nadało im blask.
  

Myślę, że taki samodzielnie wykonany prezent spodoba się niejednej wielbicielce romantycznych klimatów :)

pozdrawiam
JaMajka

Wykorzystane produkty:

1 komentarz:

inka-art pisze...

Pudełeczko jest prześliczne, słodkie i cukierkowe a zarazem stylowe, bardzo mi się podoba !!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)