Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 14 grudnia 2016

Malowane mrozem...

Witajcie!
Zimowy, oszroniony i śnieżny klimat powoli mi się udziela wraz z tym, jak do Świąt coraz bliżej. Do prac dodaję subtelne błękity i lekkie iskrzenia brokatowych i perłowych dodatków. Tu i tam pojawi się koronka czy gipiura, jak delikatne wzory malowane mrozem na szybach. Dziś nie inaczej - mam dla Was mroźną zimową karteczkę.


Do wykonania tej kartki wykorzystałam papier Galerii Papieru, który ułożyłam warstwowo i poprzekładałam koronką. W kartkach warstwowych sprawdzają się kosteczki 3D, dzięki nim prace mają głębię i są ciekawsze.
  

Zimowe kwiaty tylko w bieli, z solidną porcją brokatu w kleju lub z ozdobnymi koralikowymi środkami.
  


W tle warstwa sztucznego śniegu nałożona przez szablon harlequin, a kompozycję uzupełniają kryształki, ćwieki i kropeczki białej emalii, które tak lubię.
  
 
Chociaż za zimą nie przepadam, to inspirowanie się naturą i zimowym klimatem czasem wychodzi mi na dobre :) 
Skorzystam z okazji i złożę Wam życzenia na nadchodzące Święta Bożego Narodzenia: pięknych, rodzinnych, pachnących Świąt i pamiętajcie - zróbcie coś dla siebie każdego dnia :) Dużo szczęścia w Nowym Roku!
   
pozdrawiam serdecznie
JaMajka
  
Wykorzystane produkty:
   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)