Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 26 stycznia 2017

Kwiecisty notes :)


Hej!
Dzisiaj powracam do notesów, bo w sumie dawno żadnego nie skleiłam, 
 a że nadarzyła się okazja, by komuś w ten sposób podziękować to świetnie
się złożyło. ;)




Do obklejenia bazy użyłam papieru 06 z kolekcji "Jak we śnie" Galerii
Papieru oraz "Gonger" z kolekcji "LOFT Herbs" UHK Gallery.



Napis w kole, które swoją drogą wycięłam z arkusza 01 z kolekcji 
"Jak we śnie", powstał przy pomocy tekturki 
i naklejek z napisami Simple Stories.




A potem już było kwieciście za sprawą przecudnych kwiatów
od Wild Orchod Crafts. Tym razem użyłam jasnoróżowych różyczek w dwóch
rozmiarach oraz białego kwiatuszka sweetheart. 
I nawet na moje kwiaty DIY znalazło się miejsce, a co! :D



Na koniec dowiązałam jeszcze białą wstążkę oraz dodałam metalową
zawiekszkę na białym woskowanym sznurku.

Mam nadzieję, że taki mały powiew wiosny w środku zimy przypadnie Wam
do gustu. ;)
Trzymajcie się cieplutko. :)
Buziaki! :*
Nats

Materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)