Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 2 marca 2017

Adore

Kilka dni temu żegnaliśmy JaMajkę, dziś witamy Maję. Mai przedstawiać nie trzeba.:) 
Jej piękne LO, vintageowe kartki i różnorodne projekty znane są w scrapowym świecie. 
Swoje prace Maja publikuje na swoim blogu.  
A od dzisiaj będzie Was również inspirować na scrapkowym blogu :)
A już teraz oddaję głos Mai :)


Jest mi niezmiernie miło powitać wszystkich odwiedzających Scrapkowego bloga i wyrazić nadzieję, że moje prace, które od dzisiaj będę pokazywać w tym miejscu, od czasu do czasu kogoś zainspirują :-) Serdecznie dziękuję Asi za zaproszenie!

A na początek - wszystko, co uwielbiam, czyli moi synowie i Prima :-) Innymi słowy, layout Adore:


Na szczęście chłopcy jeszcze nie protestują ani przeciwko różowi, ani brokatowi, ani kwiatom, więc korzystam, póki mogę ;-) Dlatego z przyjemnością sięgnęłam po jedną z najnowszych Primowych kolekcji, Love Clippings, w różach i kwiatach, z foliowanymi różowymi motywami :-) Jako tytuł wykorzystałam jedną z kart bingo z zestawu Jenni Bowlin (w sklepie znajdziecie jeszcze wersję czerwoną):


Z arkusza ozdobnych borderów wycięłam kilka pasków i ułożyłam niby-bannerki:


 Z kwiatów wiśni i wyciętych wykrojnikami koła i serwetki zrobiłam dekoracyjny element:


...który w połączeniu z misternymi piórkami z tekturki...


...przybrał wygląd łapacza snów - to symbol spełnionego marzenia chłopców o własnym zwierzątku, widocznym zresztą na zdjęciu ;-)


Całość, uzupełniona cekinami i brokatowymi kropkami, przyjemnie mieni się pod światło :-)
A oto materiały, których użyłam:


To wszystko na dzisiaj, do zobaczenia! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)