Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 16 maja 2017

Na Dzień Matki

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :)

Już niedługo świętować będziemy jedno z najmilszych świąt w roku, Dzień Mamy :) Nie mogło więc zabraknąć kartek z tej okazji:


Moje kartki powstały na bazie papierów z kolekcji Love Clippings od Primy (z małym akcentem UHK). Na pierwszej z nich motywem głównym jest serce:


Ułożyłam warstwowo Miszmaszowe serce i serduszko z masy, a w centrum dodałam button:


Pod spodem ułożyłam niewielką kompozycję z kwiatów, z listkami i kokardkami ze sznureczka po bokach. Pod spodem zaś umieściłam stemplowany napis:


Druga kartka jest delikatnie wiosenna, jako że wiosenne to święto:


Stąd motyw kwitnącej gałęzi i ptaszka na "drewnianym" tle papieru UHK:


Dodałam też kilka białych kwiatów Primy muśniętych metaliczną farbką - pasują do słomek z metalizowanymi wzorami i brokatowych kropek.


 Jeśli jeszcze nie macie kartek dla swoich Mam, teraz jest dobry moment, by wziąć się do pracy ;) Może zainspiruje Was lista materiałów, z których powstały moje kartki:


Do zobaczenia wkrótce!


2 komentarze:

Arleta pisze...

bardzo ładne

Shylaashree pisze...

awesome mothers day card

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)