Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 2 maja 2017

Simple Moments

Witajcie, mili goście, na Scrapkowym blogu!

Miło mi bardzo, że mimo długiego weekendu znaleźliście moment, żeby zajrzeć po garść inspiracji :-) A dzisiaj mam dla Was layout z najnowszej kolekcji Lemoncraft, Daydream, która zdążyła już podbić serca wielu scrapperek, a niedawno zagościła również na półkach naszego sklepu:


Kolekcja, oprócz pięknych wzorów i soczystych kolorów, zawiera sporo elementów w stylu boho do wycinania, co znacznie ułatwia tworzenie prac :-) Najpierw ułożyłam warstwy różnych papierów:


Dodałam też motywy z arkuszy Vintage Time i die-cutów Primy z kolekcji Rosibelle, uzupełnionych o delikatne ażurowe motylki Papierowego Miszmaszu:


Motywem przewodnim kolekcji są piórka i łapacze snów - są i u mnie, w postaci wyciętych motywów, łapacza skomponowanego z piórek z zestawu dodatków i wykrojnika oraz cekinów i kryształków dla odrobiny blasku:



Spomiędzy warstw tu i ówdzie wyzierają delikatne kwiatuszki:


Kolekcja jest bardzo wszechstronna i na pewno każdy odnajdzie w niej coś dla siebie! A Wy już ją macie? Pochwalcie się Waszymi pomysłami na te piękne papiery na naszym Facebookowym fanpage'u!

A oto lista użytych materiałów:


Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)