Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 2 września 2017

Say Cheese

Witajcie na Scrapkowym blogu :-)

Co zrobić, gdy mamy papiery przeznaczone typowo do albumów Project Life/pocket scrapbook (jak ja), a nie jesteśmy szczególnymi fanami tych stylów (jak ja)? No cóż, można je komuś podarować, albo spróbować wykorzystać je jakoś inaczej. Choćby do zwykłego layoutu (jak ja ;-))


Do wykorzystania zabawnej, letniej kolekcji Say Cheese III firmy Simple Stories zainspirowała mnie kolorystyka moich zdjęć - idealnie pasujaca do kolorów kolekcji - i ubranko z Myszką Miki najmłodszego gentlemana ;-) Kolekcja bowiem najlepiej pasuje do wizyty w Disneylandzie - ale jak widać, do zdjęć z polskiego podwórka też się nada ;-))


Najpierw pocięłam papiery na poszczególne karty, a potem kilka z nich ułożyłam na białym kartonie, by stworzyć jednocześnie wzór i journaling-komentarz do zdjęć. Żeby zaś nie wyglądały płasko i nieciekawie, podkreśliłam niektóre elementy brokatem.


Do tego dodałam naklejki, które najpierw nakleiłam na kawałek papieru i wycięłam, żeby łatwiej było je podkleić na piance i użyć jak ozdoby przestrzenne:



Na koniec podkreśliłam kompozycję kropeczkami z tej samej kolekcji i cekinami. Mężczyźni wszak uwielbiają błyszczeć ;-))



A oto lista materiałów, które wykorzystałam:



Do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)