Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 16 września 2017

Turkusowy ślub

Po pięknym ślubnym albumie Nats i ja kontynuuję temat ślubny :-) Do albumu zawsze można dołączyć kartkę z życzeniami. Ja postawiłam na moje ulubione błękitne turkusy z delikatnymi akcentami beżu i bieli:


Często zdarza mi się, że obie strony dwustronnych papierów podobają mi się jednakowo i trudno z którejś zrezygnować ;-) Kolekcja Gossamer Blue od Lemoncraft jest tak piękna, że żal chować papiery! Forma kartki z wywijanymi fragmentami idealnie rozwiązuje ten dylemat:


Środek wypełniłam kompozycją kwiatową:


...a perełkowe zawijasy dodatkowo podkreśliłam złotymi kropelkami Nuvo:


A oto materiały, które wykorzystałam:



I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce :-)


2 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)