Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 16 października 2017

Mintayowo-urodzinowo

Witajcie, mili Odwiedzający, na Scrapkowym blogu!

Od kilku lat polskie crafterki świętują pierwszą sobotę października, kiedy to przypada Światowy Dzień Cardmakingu. I ja również dołączyłam do tego grona, tworząc w tym dniu kilka kartek, z których dwie urodzinowe pokażę Wam dzisiaj:


Użyłam, jak widać, pięknych papierów Mintay z kolekcji Together i Celebrations :-) Na pięknych, turkusowych tłach umieściłam wycięte z arkuszy motywy tortów, babeczek i ukwieconych balonów, przybrałam kwiatuszkami mulberry i dodałam trochę pasmanterii.




Podkreśliłam detale perełkami w płynie i brokatem (Nuvo Sunlit Meadow, który już wykupiliście ze Scrapkowych półek ;-)), a nieco blasku dodały cekiny:




A oto materiały, z których powstały moje kartki:


I to już wszystko na dzisiaj, zaglądajcie na naszego bloga po więcej inspiracji :-)
Do zobaczenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)