Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 2 listopada 2017

Stronger Together

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Dzisiaj mam dla Was kolejny layout z serii "nie robię prac PL, ale wykorzystuję elementy" ;-)) Tym razem połączyłam karty i naklejki z kolekcji Moonchild z elementami świątecznej kolekcji Joyful.


Jako tło wybrałam papier z kolekcji Moonchild, na którym ułożyłam karty do PL i naklejki.
Piękna brokatowa naklejka, którą użyłam jako tytuł, stanowi idealny komentarz do żartobliwego zdjęcia, a zarazem głębsze przesłanie. Całość uzupełniłam emaliowymi kropeczkami i cekinami, by nawiązać do brokatu i złota poszczególnych elementów:





Jak widać, nie trzeba być fanem Project Life, by korzystać z pięknych elementów, nawet jeśli temat kolekcji nie do końca zgadza się z tematem pracy ;-)
Ja jestem zadowolona z efektu, a Wam jak się podoba?

A oto materiały, z których korzystałam:



I to już wszystko na dzisiaj - do zobaczenia!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)