Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 16 listopada 2017

Turkusowe Love

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Zanim na dobre zatonę w świątecznych klimatach, postanowiłam się na chwilę zatrzymać nad cudną kolekcją Zella Teal Primy. Jedna z nielicznych kolekcji, w której odpowiada mi wszystko: stylistyka, kolory, wzory, foliowanie - słowem, idealna :-) I na dzisiejszy post stworzyłam ten oto layout:


Aby usztywnić tło, połączyłam dwa arkusze, tuszując i postarzając wcześniej brzegi. Następnie dodałam wzór serwetki za pomocą maski i pasty modelującej zabarwionej farbą akrylową.


Po wyschnięciu wzoru ułożyłam kompozycję z tagów wyciętych z arkuszy papieru pod zdjęciem. Dodałam tekturowe naklejki i kwiaty z kolekcji, a tytuł z naklejki ozdobiłam dodatkowo brokatem. Kwiaty przestrzenne uzupełniłam bukiecikami wyciętymi z jednego z arkuszy:



 

Na koniec odrobinę blasku zapewniły cekiny - srebrne dołączone do chipboardów i miętowe z zestawu Spring firmy Nets&Tangled.



A oto lista materiałów, które użyłam:


To moja pierwsza, ale na pewno nie ostatnia praca z tej przepięknej kolekcji - a co Wy o niej myślicie?

Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)