Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 16 grudnia 2017

Wesołych Świąt!

Witam wszystkich Odwiedzających na Scrapkowym blogu!

Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to ostatni dzwonek na wysyłanie świątecznych kartek! :-) Na dzisiejszy mój, ostatni przed Świętami post przygotowałam kilka jako inspiracje dla Was:


Jak może zauważyliście, papiery w tle pochodzą z zupełnie nieświątecznej, ale mimo wszystko odświętnej kolekcji Together :-) Delikatne, koronkowe wzory idealnie nadają się do Bożonarodzeniowych tematów.

W pierwszej kartce Miszmaszową tekturkę w kształcie bombki wykorzystałam jako ramkę do świątecznego obrazka, a pod nią umieściłam kilka śnieżynek z elementów do Project Life od MME:



Na drugiej śnieżynka posłużyła jako tło do malutkiego buttona ze sceną z betlejemskiej Stajenki. Blasku dodają kamyczki i cekiny z kolekcji Zella Teal:



I wreszcie na trzeciej kartce do kompozycji elementów z wykrojników dodałam błyszczący kamyczek Zella Teal i maleńkie brokatowe kropeczki. Niestety nie udało mi się właściwie uchwycić na zdjęciu, jak pięknie kartka lśni i mieni się pod światło:



Wszystkie kwiaty zrobiłam własnoręcznie z wycinanych z foamiranu płatków poinsettii.

A oto wykorzystane przeze mnie materiały:



Na koniec chcę Wam życzyć cudownych, rodzinnych Świąt i samych dobrych dni w nadchodzącym Nowym Roku. Do zobaczenia w 2018!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)