Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 2 lutego 2018

Grow Together

Witajcie na Scrapkowym blogu!

Dzisiaj przygotowałam dla Was layout z kolekcji Beautiful od Simple Stories - i tak się składa, że zawiera ona moje ulubione kolory :-)

 

Pomimo romantycznych wzorów kwiatowych i złotych foliowanych motywów papierów myślę, że świetnie nadają się one do chłopięcych layoutów. Dodatkowo arkusz naklejek zawarty w zestawie daje mnóstwo możliwości zdobienia pracy. Najpierw ułożyłam papiery w tle, postarzając wszystkie brzegi. Następnie wycięłam kompozycję kwiatową z papieru, dekorując górny róg layoutu, i dodałam tytuł z brokatowej naklejkiAmerican Crafts:



Potem z tagów do PL i naklejek ułożyłam kompozycję pod zdjęciem:


Kompozycję uzupełniłam kwiatami (bo czemu nie ;-)), motywami wyciętymi z poszczególnych arkuszy, naklejkami, cekinami i sznureczkiem:


Pośród kwiatów umieściłam też naklejkę-piłkę nożną (z arkusza naklejek Echo Park) - mały ukłon w stronę fanów futbolu na zdjęciu ;-))


Na koniec dodałam lekkie chlapnięcia czarnym tuszem. I muszę przyznać, że jestem zadowolona z efektu :-) A Wam jak się podoba?

Oto materiały użyte do wykonania layoutu:



I to już wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że znaleźliście dla siebie trochę inspiracji :-) 
Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)