Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 17 lutego 2018

Love Grows Here

Witajcie na Scrapkowym blogu :-)

Niedawno świętowaliśmy dzień miłości - i dlatego mój dzisiejszy post też jest przepełniony miłością ;-) Przygotowałam bowiem layout z naszym rodzinnym zdjęciem:


Jako, że scrapowałam zdjęcie moich ulubionych osób ;-) to pomyślałam, że miło będzie użyć mojej ulubionej kolekcji zeszłego roku, czyli Zella Teal od Primy. Jako tło użyłam delikatnego arkusza z kwiatowym wzorem w dwóch przeciwległych narożnikach. Postanowiłam więc ułożyć kompozycję layoutu na ukos pomiędzy nimi. Potuszowałam brzegi dodając tuszowania a la spękania i na tak przygotowanym tle ułożyłam tekturowe naklejki i motywy wycięte z poszczególnych arkuszy:



Tytuł to złota brokatowa naklejka od American Crafts. Aby była lepiej widoczna na jasnym tle, obrysowałam kontury cienkopisem:


Oczywiście nie mogło się obyć bez kwiatów:


Na koniec dodałam błyszczące kamyczki z kolekcji i chlapnięcia czarnym tuszem.

A oto lista materiałów, które wykorzystałam:




I to już wszystko na dzisiaj, zajrzyjcie wkrótce po więcej inspiracji :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)