Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 16 kwietnia 2018

Love You

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :)

Dzisiaj mam dla Was przepis na taki oto prosty layout :)


A jak go wykonać? Potrzebujecie tylko kilka papierów, arkusz naklejek i arkusz folii z nadrukiem w motyle - a znajdziecie to wszystko w kolekcji Romantique od Kaisercraft, która niedawno zagościła w naszym sklepiku.

Najpierw ułożyłam dwa arkusze papieru w tle, tuszując i postarzając brzegi, a następnie mocniej rozdarłam wierzchni arkusz w dwóch miejscach i wywinęłam końce rozdarcia, ukazując wzór spodniej strony papieru:


Kawałki poszczególnych papierów ułożyłam pod zdjęciem i uzupełniłam kompozycję naklejkami:



Na koniec umieściłam kilka motyli wyciętych z arkusza folii. Jest on co prawda droższy niż papier scrapbookingowy, ale za to zobaczcie, w ilu pracach możecie go wykorzystać :-)


A oto wszystko, czego użyłam:


Tak wykonany layout ma kilka zalet ;-) Nie wygląda źle ;-), jest na tyle płaski, że można go bez trudu oprawić bądź wygodnie przechowywać, no i łatwo go wykonać.

A Wy  jak uważacie? Wystarczy, czy może powinnam dodać coś jeszcze?

Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)