Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 16 maja 2018

Pastelowe Love

Witajcie na Scrapkowym blogu :-)

Dzisiaj mam dla Was layout z najnowszej kolekcji od Lemoncraft - Yesterday, która już niemal zniknęła z półek. Zupełnie mnie to nie dziwi, bo jest świetna!


Na bazowy arkusz nałożyłam "wydzierankę" ze wzorem drewna, a elementami wyciętymi z arkusza dodatków ozdobiłam zdjęcie. 



Dodałam przepiękny tekturkowy zawijas Miszmaszu Papierowego, a tytuł to słowo wycięte z karty do PL ;-)




Na koniec całość kompozycji zaakcentowałam cekinami i kropelkami perełek w płynie. A tutaj list materiałów, które wykorzystałam:


Przyznam, że jestem zadowolona z efektu oraz tego, że mimo, że choć layout warstwowy i wieloelementowy, to mimo wszystko w miarę płaski i łatwo go będzie przechować dla potomności ;-))

I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)