Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 16 lipca 2018

Ślubny bukiet foamiranowy

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu!

Z braku czasu i ogólnego wygodnictwa ;-) preferuję gotowe kwiaty, zwłaszcza, gdy w ofercie jest ich tak duży wybór - co nie znaczy, że od czasu do czasu nie robię ich samodzielnie. Kiedy więc na Scrapkowych półkach pojawiły się foamiran i inne półprodukty do tworzenia kwiatów, postanowiłam przypomnieć sobie co nieco ;-) I tak powstała kartka ślubna z Mintayowymi papierami i kwiatami z foamiranu:



Najpierw z białej pianki wycięłam wykrojnikami kwiaty jabłoni w trzech rozmiarach, potuszowałam niektóre kwiaty różowym tuszem, rozgrzałam na żelazku i rozciągnęłam płatki. Potem w środkach umieściłam pręciki, kryształki - lub i to i to :-)



Potem ułożyłam warstwowo postarzone papiery, napis umieściłam w tekturkowej ramce (z kolekcji świątecznej, ale nie widać, prawda? ;-)), a kwiaty ułożyłam wokół, dodając wstążkę i kryształki.


A oto lista materiałów, których użyłam:


A Wy wolicie tworzyć własne kwiaty czy sięgacie po te gotowe?



I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)