Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 2 października 2018

Na Dzień Nauczyciela

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Zaczął się październik, który od czasów szkolnych kojarzy mi się z Dniem Nauczyciela - stąd na dzisiejszy post przygotowałam dwie kartki na podziękowanie dla nauczycieli. Powstały z najnowszej kolekcji Mintay Papers, Dear Diary - której książkowe motywy również przywodzą na myśl tematy edukacyjne :-)


Ponad dekadę byłam nauczycielką, więc wiem, jak najczęściej wyglądają belferskie wieczory - filiżanka herbaty (albo częściej - kawy) i stos książek albo uczniowskich prac. Taką właśnie "scenkę" ułożyłam na pierwszej kartce:




A na drugiej - tablica szkolna (czy gdzieś jeszcze w szkole pisze się kredą, czy już wszędzie są tablice multimedialne?) z wyciętym napisem podziękowania i książki.




A oto lista rzeczy, które wykorzystałam:



Do zobaczenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)