Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 3 stycznia 2019

Grudniowe dni w albumie 6x8

Hej! Grudzień to mój ulubiony miesiąc w roku, czekam na niego z utęsknieniem i od kilku lat robię grudniowniki. Do tego grudnia jednak słabo się przygotowałam i pracowałam głównie na materiałach, które zostały z poprzednich lat. Uzupełnianie też odbywało się z niemałym poślizgiem ;) Na szczęście udało mi się!


Jak zwykle jest dość prosto, a głównym elementem są naklejki ♥


Pan renifer pochodzi z zestawu naklejek od PinkFreshStudio.


Pokochałam te mini okrągłe naklejki od MME i przewijają się w tym albumie dość często :)


Prezent to naklejka z kolekcji Oh What Fun od Simple Stories.

Trochę bałam się, że będę miała problem z materiałami. Oczywiście mnóstwo jeszcze zostało i na dobrą sprawę na przyszły rok też wystarczy ;) A Wam jak idzie uzupełnianie grudniowników? Pochwalcie się w komentarzach i poinspirujmy się nawzajem!



Wykorzystałam:

1 komentarz:

Blog27999 pisze...

As stated by Stanford Medical, It is indeed the ONLY reason women in this country live 10 years longer and weigh on average 42 pounds lighter than we do.

(Just so you know, it really has NOTHING to do with genetics or some secret-exercise and really, EVERYTHING around "HOW" they are eating.)

P.S, I said "HOW", not "WHAT"...

CLICK on this link to determine if this quick test can help you decipher your true weight loss possibility

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)