Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 9 stycznia 2019

sesja ślubna, rodo.....

... wizyta u dentysty i porządki w materiałach z pracy - to właśnie dzieje się na poniższych stronach z mojego albumu :D jeszcze wtedy żyłam w błogiej nieświadomości jak to jest pracować w dwóch miejscach na raz (na szczęście tylko dwa miesiące), wyciskałam ile się dało z ostatnich dni wakacji i ostatni raz założyłam swoją suknię ślubną.

Fajnie jednak prowadzić ten album! :)


na tej stronie w roli głównej naklejki od Simple Stories.





Obydwie strony powstały na bazie cudnego kitu Snapshots




Po raz kolejny jest też fikuśny i kolorowy alfabet Shimelle :)




Buziaki!


Wykorzystałam:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)