Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 19 lutego 2011

October Afternoon - "When I was a kid..." layout

KAROLA_SIGGIE

Muszę przyznać, że uwielbiam klimat retro jakim raczy nas marka October Afternoon w swoich kolekcjach, każda z nich jest niesamowicie pozytywna, kolorowa i ciepła. Dziś chciałabym pokazać moje zmagania z kolekcją Schoolhouse, która w tej kwestii nie jest wyjątkiem - papiery z dawnymi motywami szkolnymi, jakby żywcem wyjętymi z lat 40 - 50 ubiegłego wieku nadają każdej pracy niesamowity klimat ciepłych wspomnień.



Na Lo umieściłam zdjęcie 3 letniej Róży ale scrap jest nie o niej, a o tym jaka JA byłam w jej wieku. Wspominając - okazało się, że dostrzegłam trochę różnic :) W pracy wykorzystałam zaledwie dwa papiery Schoolhouse oraz drobne elementy z innej kolekcji tej marki - Thrift Shop, a także arkusz naklejek - October Afternoon - Schoolhouse - Shape Stickers naklejki, dzięki którym możemy wzbogacić pracę o dodatki w ekspresowy sposób.


 Kilka kwiatów Prima dopełniło całości tworząc bogatą, poziomą kompozycję u dołu strony.


Ponieważ miałam ochotę rozjaśnić nieco tło i część dodatków użyłam do tego celu sprawdzonego, prostego sposobu - białej farby akrylowej - Claudine Hellmuth - Farba Akrylowa - Blank Canvas - biały kilka maźnięć pędzlem, dla stworzenia jaśniejszego tła np. pod tytuł (dzięki temu widać go wyraźniej), czy tapowanie kwiatów i dodatków, aby złagodzić ich kolory - to szybki i prosty zabieg pozwalający dodać odrobinę ludzkiej ręki do prac składających się z pełnych kolekcji, czyli takich, gdzie po prostu naklejamy dodatki proponowane przez producenta.


 
Gorąco zachęcam do pracy z kolekcją Schoolhouse, mimo, iż jest to linia tematyczna - z całą pewnością można wykorzystać ją na wiele różnych okazji!

Karola

Materiały użyte przez Karolę w swoim LO:







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)