Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 2 sierpnia 2011

Hello Luscious - kwiatowo, kolorowo i prostokątnie

TUSIA_SIGGIE

Na ogół scrapujemy w formacie 12x12 cali, ale... czasem warto spróbować swoich sił w innych wymiarach :) Prostokątne scrapy wymagają zupełnie innej kompozycji niż kwadratowe - a i do przechowywania są znacznie prostsze, co dla wielu z nas ma niebagatelne znaczenie. Postanowiłam ostatnio wyrwać się z konwencji i zrobić coś innego - i tak oto powstał prostokątny scrap :)


Kolekcja Hello Luscious pełna jest nasyconych, pięknych kolorów i fantastycznych wzorów - zarówno dużych, które świetnie nadają się do wycinania, jak i drobnych, pokrywających równomiernie całą warstwę papieru. Zdjęcie, którego użyłam, postarzyłam trochę drapakiem Tima Holtza - dzięki temu tło zdjęcia stało się mniej rzucające w oczy.


W tej kolekcji jest wiele różnorodnych dodatków - ja użyłam Chipboardów, papierowych elementów czyli Pieces oraz kwiatków wyciętych z papieru i tkaniny Petals. Większość elementów podkleiłam dystansową taśmą i dystansowymi kwadracikami - w ten sposób scrap jest bardziej plastyczny.


Tło podrasowałam trochę tuszem i maską Primy. Dzięki temu mimo, że jest "gładkie", nabrało jednak większej plastyczności.

Ta kolekcja jest bardzo radosna i moim zdaniem stworzona wręcz do wesołych, letnich prac :) A bogactwo rozmaitych dodatków powoduje, że łatwo znaleźć ciekawy element do kompozycji.
Tusia

A oto użyte materiały:

3 komentarze:

Magda pisze...

Och...ale cudne kolory! W papierach sie zakochalam ;(

ArtMagda pisze...

ślicznie Tusia wyglądasz! a i LO świetny!

Karola Witczak pisze...

Przecudny scrap Tusiu! Piękne zdjęcie!:* Też mam jakieś ciągoty do scrapów A4 :))

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)