Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 15 października 2011

Elise Rebel - inspiracje

Dziś jest pierwszy dzień po premierze dwóch kolekcji firmy 7 Dots Studio. Wiem, że wiele z Was chciałoby zobaczyć te papiery w pracach - a nie tylko na "sklepowych" zdjęciach. Dlatego publikujemy dziś pierwsze trzy prace przygotowane z kolekcji Elise Rebel. A jutro zapraszamy na inspiracje z wykorzystaniem kolekcji Dreamer :)
Tusia

ANAI_SIGGIE

Nie dość, że musiałam się przemóc, żeby pociąć "swoje" papiery, to jeszcze okazuje się, że ciężko mi o tym pisać :) Ale - gdy już zaczęłam je ciąć, to poszło już łatwo, więc może z pisaniem będzie tak samo?


Papiery są grube, ale jednocześnie giętkie. Jak widać dziurkacz Marthy Stewart radzi sobie z nimi bez problemu :) Kolory są żywe, ale jednocześnie dzięki zastosowaniu matowego papieru nie są jaskrawe. Druk... jest po prostu idealny. Zapewne o tym nie wiecie (no poza grupą osób, z którymi znam się na żywo i dyskutuję czasem na takie tematy), ale jestem niezwykle wybredną scraperką jeśli chodzi o jakość wydruku papierów. Potrafię oglądać je z odległości kilku centymetrów i razi mnie, gdy jakość wydruku jest kiepska, kolory źle na siebie nachodzą, a całość sprawia wrażenie jakby była rozmyta. Jakość wydruku to był dla mnie absolutny priorytet przy wydawaniu tej kolekcji. I przyznaję - jestem zachwycona!

Jeśli chodzi o same wzory - starałam się, żeby było dość uniwersalnie - powtarzalne wzory pozwalające na cięcie papierów na dowolne części, moje (i zapewne nie tylko moje) ulubione motywy i kolorystyka ;) Ale też zależało mi na tym, co sama uwielbiam w papierach - żeby coś się na nich działo, żeby były lekkie cieniowana, przetarcia, żeby wzór nie był całkiem jednolity.


Mam nadzieję, że Wam również będzie odpowiadać taki klimat - słodycz i surowość w jednym :)


W tym scrapie zawarłam fragmenty wszystkich 6 papierów z kolekcji "Elise Rebel" :) Nie ma w nim jeszcze naklejek, bo wszystko jest tak świeże, że nie zdążyły jeszcze do mnie dotrzeć :D Mam nadzieję, że udało mi się pokazać, że mimo pozornie odważnego połączenia kolorystycznego - wszystko do siebie pasuje.


Jest energetycznie, dziewczęco, radośnie.Tak właśnie czułam sie pracując z tymi papierami!


Obawiałam się trochę, że po tych kilku miesiącach przygotowań, kiedy znam już każdą kropkę i przetarcie na swoich papierach, może okazać się, że nie potrafię z nimi pracować... ale okazało się, że nie dość, że potrafię, to sprawia mi to ogromną radość. Mam nadzieję, że Wam również się ona udzieli :)

Anai

FINN_SIGGIE

To moje pierwsze spotkanie z fenomenalnie kolorową koleją "Elise Rebel" od naszego nowego producenta - 7 Dots Studio. Jak zapewne wiecie, nie jestem wielką fanką kolorowego tła, raczej sama wolę powalczyć i przygotować coś pod scrapa... tymczasem papier "Extraordinary " urzekł mnie od pierwszego wejrzenia swoim pięknym tapetowym wzorem i nasyconym kolorem, który okazał się być bardzo fotogeniczny! 


Idąc tym tropem przygotowałam scrapka w klimacie vintage - mamy tu stara rodzinną fotografię powieszoną na ścianie, lekko już przybrudzonej i tkniętej zębem czasu. Kompozycję budują tu przede wszystkim moje ulubione taśmy klejące, nieco koronek i szyfonu i drobiazgów z mojej obszernej kolekcji. 


Dodatkowo nie obyło się oczywiscie bez odrobiny tuszowania i kolorowania mgiełkami Glimmer Mist - chyba już nie umiem bez nich scrapować :) 


Koniecznie przyjrzyjcie się uważnie tej kolekcji - Anai zrobiła kawał dobrej roboty!
Finn


TUSIA_SIGGIE

Gdy widziałam papiery Anai jako zdjęcia podglądowe na ekranie - podobały mi się, ale nie była to miłość od pierwszego wejrzenia. Ale gdy dostałam je w ręce i spojrzałam na nie - zakochałam się w nich! Zdjęcia "katalogowe", które są miniaturami, nie są w stanie oddać ich poziomu szczegółowości, tych pięknych przetarć, szczególików, kontrastów, cieniutkich linii i cudownie nasyconych kolorów. Ujawniają się one dopiero, gdy ma się je w rękach :) Złapałam je i zrobiłam scrapa w 15 minut - dawno mi się już to nie zdarzyło :)


Dla mnie kolekcja Anai jest idealnym mariażem pomiędzy delikatnymi, kobiecymi damaskami, nasyconymi kolorami i wspaniałymi szarościami, dając ogromne możliwości wykorzystania. Co wydaje mi się doskonale widać dziś w tym poście - każda z nas przygotowała pracę z tych samych papierów, a jednocześnie każdy ze scrapów ma całkowicie odmienny klimat. Ta kolekcja jest naprawdę bardzo wszechstronna :)

Życzymy miłego dnia i zapraszamy jutro na porcję inspiracji z kolekcji Dreamer.
Anai, Finn i Tusia

9 komentarzy:

KOLOROWY ptak pisze...

o matko! fantastyczne prace! jeszcze bardziej się wkręciłam tymi inspiracjami!!!

ankan pisze...

Jakość papierów rewelacyjna, a Wasze prace cudne - już kocham te papierki :)

Joanna Oborska pisze...

Scrapki kochane, Wy to ostatnio dostarczacie nam, scraperkom, wrażeń wyjątkowych! :)
Jestem zachwycona pracami! Piękne!
I już nie mogę doczekać się tego, co pokażecie jutro :)

Noami pisze...

super scrapy i super papierki widac to na pierwszy rzut oka:) juz sie nie moge doczekac kiedy je sama potne:)

justi pisze...

Nie no, Babeczki...jesteście niesamowite. Nie dość, że tworzycie nowe marki, nowe kolekcje papierów to jeszcze macie taaaaaaaaaki talent do robienia pięknych prac. I tu właśnie widać jak inny każda z Was ma styl i jak uniwersalna jest ta kolekcja. Dla każdego :)
Cudowne!

IWA pisze...

Świetne prace, ale pierwsza urzekła mnie najbardziej, a wszystko przez radosny, energetyczny, beztroski, wręcz letni charakter!

Unknown pisze...

zawsze zachwycam się różnymi nowymi kolekcjami papierów, ale ta chyba będzie pierwszą, którą kupię :D:D:D

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Cudowne papiery. Widać, że projektantki włożyły w nie całe swoje serce. I piękne scrapy! Trudno będzie nie kupić Waszych papierów :)

Martha Richardson pisze...

Gorgeous paper...gorgeous LO's!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)