Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 14 lutego 2012

Gościnna projektantka - Mamami


W naszej zabawie w liftowanie w styczniu najpiękniejszą zdaniem DT scrapki pracę wykonała Mamami - jej lift scrapa Finn był po prostu nieziemski! Tym samym mamy wielką przyjemność gościć w tym miesiącu Mamami na naszym blogu. Mamami przygotowała dla Was piękną inspirację, którą dziś zaprezentujemy, ale... oddaję głos samej Mamami :)
Tusia

* * *



Scrapbooking odkryłam w 2006 roku i właściwie od razu zawładnął moim sercem i rozumem. Oddałam się tej pasji bez reszty, poświęcając noce na tworzenie i pensję na zakupy wszelakiej maści przydasi. Dziś, po kilku latach doświadczeń, wiem że największą przyjemność sprawia mi przelewanie emocji na papier. Odkryłam, że scrapbooking jest świetną formą, na pokazanie co mi w duszy gra i tym samym oddanie cząstki siebie innym. Moje prace zwykle są wielowarstwowe, „nieuczesane” i zabałaganione. Dokładnie takie, jak ja sama. Lubię ciemne kolory, nie boję się eksperymentować, dlatego staram się próbować najróżniejszych technik i chętne łączę je ze sobą. Bardzo się cieszę, że mogłam zagościć na łamach bloga scrapki.pl i choć odrobinę przybliżyć Wam moją twórczość.



Scrap ten udowadnia, że zdjęcia małych dziewczynek niekoniecznie wymagają pastelowych kolorów, najlepiej z przewagą różu i delikatnych dodatków. Szczególnie jeśli owe małe dziewczynki posiadają „diabełki” w oczach. Jako bazę użyłam cudownego papieru 7 Dots Studio z najnowszej kolekcji „Wonderland”. Trochę na przekór pozostałe użyte papiery są szaloną mieszanką przeróżnych kolekcji, między innymi „Thrift Shop” October Afternoon oraz „Periphery” Basic Grey. Całość uzupełniają papierowe serwetki, białe kwiaty i koronki. Wszystko jest delikatnie spryskane Glimmer Mistem w kolorze Candy Corn i pomazane białą farbą akrylową.
Mamami

A oto użyte produkty:



* * *

Jeśli chcecie zobaczyć więcej prac Mamami - zapraszamy na jej bloga :)

1 komentarz:

corinne de france MARCH pisze...

OMG <3
corinne de france

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)