Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 30 marca 2012

All I Ever - obrazek follow your heart

BETIK_SIGGIE

Zosia to córka naszych przyjaciół. To śliczna, delikatna i bardzo dziewczęca 7-latka. Dlatego kiedy ujrzałam to zdjęcie, na którym wcale tak dziecinnie nie wygląda, bardzo chciałam je oprawić. Sięgnęłam po najnowszą kolekcję 7 Dots Studio "All I Ever" autorstwa Anai. Jest niezwykle kobieca i pełna pięknych kolorów. 



Ponieważ ramka miała być prezentem dla owej siedmiolatki skierowałam się w stronę różów i fioletów. Jednak nie są to cukierkowe barwy. W zasadzie wszystko na tym obrazku "dzieje się" na powierzchni jednego kwadratu, który jest pomniejszeniem dużego arkusza 30x30. 



Chcąc go jeszcze bardziej wyeksponować za tło wybrałam bardzo delikatny, neutralny różowy kolor z kolekcji "Mgliste sny". Nie odwraca uwagi od niczego, co dzieje się na pierwszym planie. A tam... kwiatki (wycinane, powlekane aksamitem rubonsy oraz primowe), kilka wycinanek, chipboardy... kilka naklejek uzupełniających kolekcję... Niektóre z tych elementów podklejone kosteczkami 3D dla urozmaicenia. 






Całość zwiewna i delikatna jak główna bohaterka:)

Betik

A oto użyte materiały:

2 komentarze:

Zanka pisze...

Cudowna ramka, idealny prezent dla dziewczynki- i nie tylko. Sama bym taka chciala!

justi pisze...

Oj jakie to cudne...Słodka modelka na zdjęciu w przepięknej rameczce...Cudne kolorki.

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)