Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 11 marca 2012

Gościnna projektantka - Rysa



W naszej zabawie w liftowanie w lutym, gdy liftowałyśmy kartkę Mamuty, zwyciężyła Rysa i to ona jest naszą gościnną projektantką w tym miesiącu. A oto co sama Rysa mówi o sobie:

* * *


Mam na imię Irena. Kolorowy świat papieru wciągnął mnie na dobre. 
Uwielbiam eksperymentować. Staram się poznawać nowe techniki, łączyć ze sobą style, faktury, kolory. Efekty tych eksperymentów jest różny, czasem pozytywnie mnie zaskakują:) Większość ląduje na blogu: wytworki.blogspot.com

Poza "papierosklejactwem" czasem szydełkuję, dekupażuję, szkicuję, maluję lub szyję. Zdarza się, że elementy tych technik także na kartkach lądują.

W pracowni bałaganić pomaga mi pięcioletnia córka, która już przejęła część moich zainteresowań (i czasem podbiera mi troszkę materiałów).

* * *

Rysa przygotowała dla nas inspirację kartkową, w której wykorzystała kolekcję Wonderland firmy 7 Dots Studio. Zwróćcie uwagę na piękne anemony, które Rysa wykonała własnoręcznie. Czyż nie są inspirujące?


Już za 4 dni kolejna edycja naszej zabawy w liftowanie - wtedy zaprezentujemy drugą pracę Rysy - lift. Ale kogo w tym miesiącu liftujemy, to jeszcze tajemnica :)

Miłego wieczoru
Tusia

3 komentarze:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)