Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 24 października 2012

Studio Calico - jesienny layout

CZEKO_SIGGIE1

Nie lubiłam jesieni dopóki nie zaczęły mnie inspirować jej przepiękne barwy. Dlatego w październiku postanowiłam pracować z kolekcją Take Note Studio Calico, pełną zieleni, rudości i żółci. Aby świętować początek tej wspaniałej pory roku przygotowałam layout pełen bałaganu i przenikających, ciepłych barw. Chciałam, by wyglądał jak ścieżka w parku jesienią. Warstwy stworzyłam nie tylko z pomocą papierów Studio Calico, ale również przy użyciu stempli, farb, koronki, tkaniny taśmy papierowej i starej metki. 




Papier Think Thank bardzo mnie zainspirował uroczym wzorem i idealnym na tę okazję napisem "From sunrise to sunset, in a dream.". Rude i żółte chlapania to dwie farbki Glimmer Glam, które dały bardzo wyjątkowy szklisty efekt. 


W tle jest też odrobina maskowania Glimmer Mistem przez linijkę z szablonem liter. Mam nadzieję, że spodobała Wam się moja wersja jesieni, chciałabym by do grudnia była tak kolorowa.

Czekoczyna
Wykorzystałam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)