Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 22 stycznia 2013

Tydzień Inspiracji - Dzień Babci i Dziadka - odsłona 7


Warto pamiętać o swoich najbliższych oraz przodkach nie tylko z okazji ich święta. Właśnie dlatego jakiś czas temu stworzyłam rodzinny album, w którym oprawiam bardzo stare zdjęcia rodzinne. Dzisiejsza strona jest o dziadku, a raczej o pradziadku. 


Mój pradziadek to postać, której nigdy nie poznałam, jednak bardzo intrygująca. Wyjątkowy charakter, niepowtarzalna osobowość, wspaniałe historie. Dwie karty w art-journalu to za mało, dlatego pomiędzy kartkami zrobiłam małą kieszonkę, w którą wsunęłam zapisane strony.  


Najlepsze życzenie dla wszystkich Dziadków :)
Czekoczyna

Wykorzystałam:
Dzisiejszym wpisem kończymy pierwszy na naszym blogu Tydzień Inspiracji, ale nie kończy się nasz konkurs :) Do 25 stycznia do północy możecie wejść w którykolwiek post z cyklu Tydzień Inspiracji i wkleić link do swojej scrapowej pracy wykonanej dla Babci lub Dziadka. A już 26 stycznia losowanie zwycięzcy naszej zabawy :)

1 komentarz:

Ela 17 pisze...

Można wkleic wiecej zdjęć?

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)