Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 2 lutego 2013

Słodka kartka z okazji narodzin


Dziś chciałabym Wam zaprezentować słodziutką kartkę, którą przygotowałam niedawno z okazji narodzin pewnej dziewczynki :)
W założeniu miało być słodko, delikatnie, dziewczęco i nieco różowo. Czy się udało - oceńcie sami :)



Główna paleta barw to delikatny róż i beż z elementami żółci i pomarańczu. Nie ma tu typowo dziecięcych motywów, ale wydaje mi się, że subtelna kolorystyka i ozdobne motywy świetnie wpisują się w to niesłychane wydarzenie jakim jest przyjście na świat.
Poszczególne elementy ułożyłam na sobie warstwowo podklejając je taśmą piankową, tak aby uzyskać efekt ładnej przestrzenności.


Poszczególne warstwy zaakcentowałam mediowym wykończeniem - mamy tu cynamonowy brokat w kleju, różowe perełki w płynie oraz klej magic posypany białym brokatem.
Dzięki temu warstwy papieru nie zlewają się ze sobą, a każda z warstw zyskuje dodatkowy wymiar i dodatkowe wrażenie przestrzeni.



Bardzo lubię dodawać na kartkach mój absolutnie ulubiony tagowy wykrojnik, który dodatkowo można połączyć z tasiemką albo sznurkiem - to zawsze dodaje kartce unikalnego wyrazu i odrobinę "życia".
Tutaj dodatkowo wykorzystałam dwa guziki z kolekcji "Now & Then", które stanowią ładne wykończenie i podkreślają dziewczęcy charakter kartki.
Pozdrawiam,
Anai

Oto użyte materiały:
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)