Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 9 lutego 2013

Tydzień Inspiracji - Kocham... - odsłona 2


Swoją pasję również trzeba kochać, ja swoją kocham naprawdę szalenie. Od dłuższego czasu oprócz poznawania historii mojej rodziny pochłania mnie również kolekcjonowanie i oprawianie starych fotografii. 


Uwielbiam je przeglądać, dopatrywać się szczegółów i zastanawiać się, jaką opowieść mogą ze sobą nieść. Myśli ludzi ze zdjęć, ich emocje, zmartwienia, codzienność, radości  fascynują mnie niezmiennie. 


Do stworzenia swojego layoutu wykorzystałam inspirującą kolekcję Crate Paper - Paper Heart. Pomimo walentynkowego charakteru znakomicie nadaje się również do prac o zupełnie innej tematyce. 


Pozdrawiam
Czekoczyna

Wykorzystałam:

A my przypominamy o naszej zabawie. Pokażcie nam, co (lub Kogo) Wy kochacie. Do wygrania bon do zrealizowania w sklepie scrapki.pl o wartości 50 zł :)
Poniżej możliwość wklejania linków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)