Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 26 maja 2013

Tydzień Inspiracji - Mama - odsłona 6 - ostatnia


Mamą być
Kilka lat temu, przy okazji narodzin mojego synka otrzymałam od koleżanek małą książeczkę pełną cytatów i fragmentów o macierzyństwie i matkowaniu. Znalazłam w niej między innymi słowa modlitwy, które mocno utkwiły mi w sercu. Wiele już razy wracałam do nich i co ciekawe, na każdym etapie życia moich dzieci są one wciąż aktualne.


Te piękne i prawdziwe słowa postanowiłam więc uwiecznić w mojej ramce przygotowanej w ramach aktualnego Tygodnia Inspiracji. Do jej oprawy posłużyły mi papiery z kolekcji "Texturize" oraz "Graphic Loop" Color Conspiracy.  Wzory dość graficzne, ale bardzo wdzięczne w obróbce. Solidna porcja koloru spodniej warstwy została rozjaśniona za pomocą gesso, a z reszty użyłam dosłownie skrawki mocując je tu i tam. Ponieważ modlitwa dotyczy moich dzieci nie mogło ich też zabraknąć w całej kompozycji. 


Pięknym dodatkiem przyciągającym wzrok okazały się rubonsy z dziecięcej kolekcji Kaisercraft. 
 

Jest też kilka kwiatków, ćwieki... no i dużo psikania mgiełkami. Praca nie jest zbyt warstwowa (niektóre tylko elementy zostały podklejone pianką 3D), ale dzięki temu można ją schować za szybką. Od dziś nie muszę zaglądać do książki, żeby przypomnieć sobie te cenne słowa, będę je miała blisko siebie, w dodatku w pięknej oprawie :)


Pozdrawiam serdecznie,
Betik

Wykorzystałam te materiały ze sklepu scrapki.pl: 

I to już ostatni post w naszym Tygodniu Inspiracji. Wszystkim Mamom w Dniu Ich Święta życzymy przede wszystkim nieustającej Miłości ze strony Waszych dzieci - niezależnie od tego, czy mają lat 2, 16 czy 60 :) 
A kolekcja do wklejania linków do Waszych prac będzie aktywna jeszcze do jutra do północy - zapraszamy do zabawy :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)