Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 27 maja 2013

Majowa Gościnna Projektantka

Kochani,
dzisiaj na naszym blogu gość specjalny, bo zagraniczny :) Miło nam ogromnie, że nasz blog jest oglądany nie tylko w Polsce i że w naszych konkursach biorą udział i wygrywają także osoby spoza granic kraju. Co potwierdza nie tylko powszechnie już znany fakt, że Internet jest globalną wioską, ale przede wszystkim ten, że scrapbooking jest miłością uniwersalną i że wspaniałe scraperki są wszędzie :)


Hello! My name is Tasha. I'm from Ukraine.
I have a great son and  husband. I have been scrapbooking for two years. 
I try to make projects everyday and I'm very happy to have time for this.
 I made this page especially for your blog. I hope you like it.

Witajcie! Mam na imię Tasza. Jestem z Ukrainy.
Mam wspaniałego syna i męża. Scrapbookingiem zajmuję się od dwóch lat.
Staram się robić jakieś projekty codziennie i jestem bardzo szczęśliwa mając na to czas.
Tę stronę przygotowałam specjalnie na Wasz blog.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.




 Na zdjęciu mój mąż :)
Serdecznie pozdrawiam
Tasza

2 komentarze:

piaseiza pisze...

Bardzo mi się podoba, proszę o więcej :).
Мені дуже подобається, просять більше. - ciekawe co też ten Google translator napisał ;).

Le petit monde de Louison pisze...

Beautiful!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)