Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 22 sierpnia 2013

I like coffee


Moje tegoroczne lato pachnie mrożoną kawą. Chyba jeszcze nigdy nie konsumowałam jej w tak dużej ilości jak w tym roku. Prawie każdy upalny poranek zaczynam od kubka pysznego frappe. Polecam wszystkim kawoszom! Postanowiłam uwiecznić ten letni rytuał na scrapie.


Jako bazę wybrałam papier "labirynt" Color Conspiracy. Zrobiłam mediowe tło, użyłam gesso i farb akwarelowych oraz szarego tuszu Memento.


Wspominałam Wam już, że zakochałam się po uszy w kolekcji Yes Please Amy Tangerine. Do listy moich ulubionych letnich dodatków dołączyły też strzałki chipboardy Studio Calico z kolekcji Here+There.


A jak Wam mija lato? Macie jakiś kulinarny typ tych wakacji?
Ulietta

Poniżej wykorzystane materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)