Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 10 sierpnia 2013

Tydzień Inspiracji - Woda - odsłona 3


Jeziora, rzeki, morza, oceany – wszystkie bez wyjątku akweny uwielbiam (z naciskiem na dwa ostatnie), jednak moja praca na sierpniowy Tydzień Inspiracji nie dotyczy żadnego z nich. W upalne dni jedyne o czym marzę to szklanka (bądź nawet dzbanek ;)) zimnej wody z cytryną, miętą i lodem! Czy może być coś lepszego? Według mnie nie i właśnie dlatego moja praca dotyczy bardzo przyziemnego picia wody :P


Jeśli chodzi o materiały to chyba już nie muszę Wam ich przedstawiać :) Tego lata American Crafts absolutnie zawładnął moim biurkiem! Kolekcje "Yes, Please" i "Mayberry" są wręcz wymarzone do tworzenia letnich kolorowych scrapów. Jednak nie zapominam tak całkowicie o innych markach. Swoje miejsce na pracy znalazły też alfabety Primy i Echo Park (uwielbiam ich naklejki!) oraz przeuroczy sznureczek The Twinery.


W takie upały moja wena się buntuje, ale liczę na to, że Wy jesteście w świetnej formie i wręcz zalejecie nas swoimi pracami :)
Pozdrawiam
Asia

A oto użyte przeze mnie materiały:

Poniżej możliwość wklejania linków do prac za pomocą inlinkz. Wspaniałe nagrody czekają :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)