Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 29 października 2013

Gościnna Projektantka Października

Witajcie Kochani,
jest mi niezmiernie miło, że możemy dziś gościć na naszym blogu mega uzdolnioną scraperkę, która wygrała naszą wrześniową zabawę w liftowanie :) Przed Wami - Gosia.


Hej! Hej!

Mam na imię Gosia, ale w sieci znacie (lub nie znacie) mnie jako Smile_Art. Jestem zaszczycona, że mogę tutaj wystąpić jako gościnna projektantka :)

Od dziecka coś tworzyłam. Zawsze chciałam malować, niestety takiego talentu nie posiadam, więc musiałam znaleźć inny sposób na artystyczne wyżycie się! Niespełna dwa lata temu odkryłam decoupage, ale to scrapbooking pokochałam całym sercem i wszystko się zmieniło. Zaczęłam od kartek, później chwilę bawiłam się w art journale. Aktualnie najczęściej tworzę scrapy, ATC oraz albumy. Czasami moje prace są czyste i proste, czasami odczuwam potrzebę chlapania. Nie potrafię już chyba tworzyć bez stempli. Uwielbiam to, jakie możliwości mi dają i tła z ich wykorzystaniem zawsze wyglądają dobrze! :)
Możecie mnie znaleźć na blogu: http://smile-dont-kill-anyone.blogspot.com/

Specjalnie na dziś przygotowałam dla Was scrapa na białej bazie, z którą ostatnio eksperymentuję. Dodam, że bardzo szybko się polubiłyśmy :) Tło stworzyłam po swojemu, czyli przy użyciu mgiełki i różnorodnych stempli oraz chlapiąc tu i tam. Kończę z zanudzaniem Was opisami, po prostu sami zobaczcie :)

 


Pozdrawiam serdecznie
Gosia

A poniżej znajdziecie listę materiałów, których użyłam, pochodzących ze sklepu scrapki.pl :)

2 komentarze:

Chimera pisze...

Miło Cię tu widzieć!
Scrapem, jak zwykle, zachwycasz :)

Sylwia-eR pisze...

Taaak to rzeczywiście bardzo zdolna osóbka : )

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)