Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 28 października 2013

Kolorowo dla Oliwki


Choć uwielbiam to, co robię, to jednak zdarzają mi się projekty, w których nie od razu wszystko idzie gładko... Tak było w przypadku kartki dla pewnej sześciolatki. Było dużo kombinowania i przekładania, ale w końcu moją pracą zawładnęły kółka i proces tworzenia ruszył pełną parą!


Główną ozdobą jest kolorowa rozetka spod której nieśmiało wystają kwiaty wycięte z papieru Picnic z kolekcji "Lakeside" - wydaje mi się, że to bardzo fajna alternatywa dla normalnych, przestrzennych kwiatów, których prawdę mówiąc mam niewiele ;)


Jak też pewnie zauważyliście, znowu zaszalałam z Liquid Pearls! Naprawdę je uwielbiam, są taką moją kropką (kropkami? ;)) nad 'i'.
Pozdrawiam ciepło
Asia

Poniżej lista kolorowych materiałów:

2 komentarze:

iluszka pisze...

Kolorowo i pięknie!!!

arelierbymary pisze...

prześliczna :) trudno oderwać wzrok :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)