Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 26 listopada 2013

Fall fun this way

 

Listopad to miesiąc duchów i czarów. Wycinanie dyń i wróżby andrzejkowe - bardzo lubię ten klimat. Na co dzień niespecjalnie przepadam za kolorem pomarańczowym, ale listopad rządzi się swoimi prawami, wtedy pomarańczowy opanowuje moje otoczenie. Nie mogło więc zabraknąć go na scrapie :)


Bardzo lubię scrapować na papierach "Base Coat" firmy Kisercraft. Tym razem wybrałam "kartonową" bazę z trzeciej odsłony tej kolekcji. Do kolorów ze zdjęcia dobrałam ścinki, z których zrobiłam warstwy.


Girlandę zrobiłam z papieru w trójkąciki z kolekcji "Family Traditions" Websters Pages oraz naklejek "Fall is here" EK Success. Większość dodatków na tym scrapie pochodzi z arkusza z kolekcji Echo Park Paper "Reflection Fall".

Grudzień już puka do drzwi. Przygotowania do świąt ruszą za chwilę pełną parą, ale może jeszcze znajdziecie chwilę na wróżby andrzejkowe?
Pozdrawiam
Ulietta

A oto lista użytych materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)