Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 7 listopada 2013

Tydzień Inspiracji - Jesień - odsłona 1


Witajcie Kochani,
no i mamy listopad, za oknem jak się można było spodziewać, zrobiło się nieco bardziej szaro i ponuro, więc na przekór temu za moment utoniemy pewnie na dobre w klimatach Bożego Narodzenia, które zawładną także naszym sklepem już w nadchodzący weekend :) Ale zanim całkiem zapomnimy o jesieni, czas na nasz Tydzień Inspiracji, który pokaże, że ta pora roku bywa piękna, cudowna i kolorowa :) A była taka jesień w tym roku długo, była, więc na pewno zebrało Wam się trochę wspomnień, które warto utrwalić. Dlatego ogłaszamy niniejszym, że tematem naszego aktualnego Tygodnia Inspiracji, który startuje dzisiaj, jest JESIEŃ – rozumiana najszerzej jak się da :) Czekamy na Wasze prace (przypominam – nowe, niepublikowane wcześniej) do 14 listopada do północy – wyniki zabawy podamy Wam w poniedziałek, 18 listopada, a na zwyciężczynię/zwycięzcę czekają piękne, jesienne zestawy-niespodzianki z naszego sklepu.

A teraz jeszcze jedna dobra wiadomość. W tym miesiącu naszej zabawie na blogu towarzyszy specjalna promocja w sklepie scrapki.pl! Od dziś przez cały czas trwania Tygodnia Inspiracji, czyli dokładnie do 13 listopada do godz. 10 rano, wszystkie produkty z działu "Jesień" będą miały ceny niższe o 20%. Nie możecie tego przegapić! Zatem - startujemy :) 


Kocham jesień – trudno, tak jest, mimo tego że złote liście, babie lato i ciepłe wietrzyki ustępują dość szybko miejsca wszechobecnej szarudze, ulewnym deszczom i nocom długim jak szyja żyrafy... Staram się jednak konsekwentnie tego nie zauważać, a pomagają mi w tym scrapowe wspominki tej dobrej strony aktualnie trwającej pory roku. Dlatego zaraz po wykonaniu swojego pierwszego jesiennego layoutu w tym roku zasiadłam do jesiennego albumiku :)

Ogólnie pięknych zdjęć z tą porą roku w roli głównej mam tyle, że mogłabym sobie nimi wytapetować wszystkie ściany w domu, więc naprawdę wybrać te „na pierwszy ogień” nie było łatwo ;) Postanowiłam, że będę sukcesywnie cofać się w czasie i dlatego tym razem powstał albumik z jesiennymi wspominkami z roku 2012.


Do oprawy zdjęć posłużyła mi spokojna, stonowana kolekcja Echo Park Paper „Reflections Fall”. Plus oczywiście wszelkie możliwe jesienne dodatki, jakie znajdziecie w naszym sklepie :)







Na koniec zostawiłam zdjęcie, które bardzo lubię, podpisane cytatem z jednej z moich ukochanych piosenek. Od razu zabrzmiał mi w głowie, kiedy zobaczyłam ten obrazek…


Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was ilością zdjęć!
Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam do wspólnego jesiennego scrapowania :)
Marta

A oto moja lista materiałów:


Poniżej otwarta dla Was kolekcja inlinkz - czekamy na linki do Waszych jesiennych prac :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)