Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 8 listopada 2013

Tydzień Inspiracji - Jesień - odsłona 2

BETIK_SIGGIE 

W ramach naszego Tygodnia Inspiracji otaczamy się tym razem barwami jesieni. Przyznam się, że choć za samą porą roku nie przepadam, to za jej kolorami jak najbardziej :) I choć tegoroczna złota jesień chyba już za nami, na szczęście udało mi się zatrzymać kilka jej najpiękniejszych odcieni u siebie na dłużej dzięki przepięknym papierom z kolekcji "Family traditions" od Webster's Pages.


Ozdobiłam nimi notesy przeznaczone na robienie listy zakupów (ponieważ na ogół robię zakupy raz w tygodniu, notesy są dosyć długie... ;)). Ponieważ notesy będą raczej domowe niż noszone w torebce, pozwoliłam sobie na delikatne zdobienia.


Na okładce pierwszego umieściłam piękny materiałowy kwiatek Primy. Większości kwiatków używam przy wykonywaniu kartek, które przeważnie trafiają do kogoś innego, tym wreszcie mogę cieszyć się za każdym razem, biorąc notes do ręki.


Drugi notes posiada ramkę wykonaną z masy plastycznej, której nadałam kolor glimmerem w pięknym odcieniu pomarańczu. W centrum kompozycji umieściłam kwiatek wykonany na szydełku. Nie mogłam się też oprzeć, by tu i ówdzie nie nałożyć perełek w płynie :)


Do tej pory listę zakupów robiłam na różnych karteluszkach, ale kto powiedział, że tak musi być zawsze? Warto było poświęcić chwilę na wykonanie tych notesików. Dzięki temu można wnieść odrobinę przyjemności nawet w tak prozaiczne zajęcie jak sporządzanie listy zakupów... ;)
Pozdrawiam jesiennie
Betik

A poniżej lista użytych materiałów:
A na Wasze jesienne inspiracje czekamy do czwartku, 14 listopada. 


1 komentarz:

Unknown pisze...

Cudne te notesiki. Po prostu zachwycające :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)