Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 24 stycznia 2014

Gościnna Projektantka Stycznia - Chimera

Witajcie Kochani,
ogromnie mi miło zaprosić Was na spotkanie z bardzo utalentowaną osobą, która wygrała naszą grudniową zabawę w liftowanie. Przy tej okazji przypominam, że od Nowego Roku zmieniły się na naszym blogu zasady wybierania Gościnnej Projektantki. Od tego miesiąca będziemy wyłaniali ją spośród osób, które zamieszczą swoje prace w naszej Galerii Gości i oprócz specjalnego gościnnego występu na scrapkowym blogu, osoba ta otrzyma od nas bon do wykorzystania w sklepie :)))

A teraz już bez zwłoki oddaję głos i łamy tego bloga Joasi :)


W wirtualnym świecie nazywam się Chimera i zajmuję się prowadzeniem swojej małej fabryki. Fabryka to miejsce, w którym pokazuję to, co najpierw powstało w mojej głowie, a następnie przeniesione zostało na papier. Przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam w 2009 r. i tak bardzo się w nią wciągnęłam, że styl swojego życia określam jako scrapbookingowy :) Kiedy nie zajmuję się swoim papierowym hobby, prowadzę zwykłe życie i oddaję się moim pozostałym miłościom - filmom i tenisowi.

Na tę wyjątkową okazję, jaką jest mój gościnny występ, przygotowałam scrapa - 30x30, którego bohaterką jest Potworek, czyli moja najmłodsza siostra ;) Dominują tutaj zieleń oraz motyle, które zdecydowanie kojarzą mi się z moją ukochaną porą roku. Chodzi oczywiście o upalne lato. 


Na pracy nie mogło zabraknąć moich ulubionych elementów, czyli serwetek, dodatków z masy MS oraz "distressowych" tuszowań, które nadają całości lekko "starociowy" klimat.


Pozdrawiam serdecznie
Joasia-Chimera

A te produkty użyte w mojej pracy pochodzą ze sklepu scrapki.pl:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)