Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 10 lutego 2014

Magnetyczny tag


Pomysł na scrapowe magnesy na lodówkę pojawia się w mojej głowie raz na jakiś czas i ciągle ulega modyfikacjom i przeróbkom :) Było kilka jednorazowych podejść, ale gdzieś już zaginęły w kolejnych przeprowadzkach ;) Jakiś czas temu w naszym sklepiku pojawiły się nowe bardzo fajne kosteczki magnesowe, więc oczywiście nie mogłam przejść obok nich obojętnie!

Postanowiłam jednak stworzyć tym razem troszkę większą formę - dlaczego bowiem na lodówce nie miałby zamieszkać ozdobny tag?


Sięgnęłam po najpiękniejsze materiały... Pisałam już kilkukrotnie, że jestem totalnie zauroczona papierami szwedzkiej firmy Maja Design. Piszę to całkiem szczerze, a musicie wiedzieć, że jako osoba dość wybredna, a w dodatku projektująca papiery - naprawdę nie rzucam takimi deklaracjami na prawo i lewo ;) Te papiery jednak zasługują w pełni na zachwyt. Myślę, że potwierdzi to każdy, kto choć raz widział je na własne oczy.



Mój tag ma tekturową bazę wyciętą wykrojnikiem "Tags & Bookplates" (do zamówienia w naszym sklepie w dziale Przedsprzedaż) i trochę uroczych warstw zamocowanych na kosteczkach z taśmy piankowej. Wiecie, że uwielbiam przestrzenne formy, a taka ozdoba naprawdę pięknie wygląda na lodówce (ach! strasznie żałuję, że moja lodówka jest bardzo malutka i niska i tak naprawdę tag zamieszka prawdopodobnie u kogoś znajomego, bo aż szkoda, żeby te papiery były eksponowane na wysokości kolan ;) ).

W małej ramce znalazł się napis z mojej najnowszej kolekcji "Illumination", która już niedługo pojawi się w naszym sklepie :) "Always believe in yourself" to moje przesłanie dla każdego z Was. Uważam, że idealnie pasuje jako taki codzienny "przypominacz" zawieszony w widocznym miejscu.


A gdybyście zastanawiali się, jak wyglądają te magnetyczne kosteczki - przygotowałam zdjęcie podglądowe:


W jednym komplecie znajdziecie cztery kosteczki o wymiarach 2,5x2,5 cm. Mają około 0,5cm grubości i są pokryte specjalną samoprzylepną pianką, która jest naprawdę bardzo mocna. Na początku byłam przekonana, że użyję dodatkowo kleju lub Gel Medium, żeby zamocować kosteczki na moim tagu, ale okazało się to zupełnie niepotrzebne. Na pewno nie odpadną :)

I jak się Wam podoba taki pomysł na ozdobienie lodówki?
Pozdrawiam
Anai

A oto lista użytych materiałów:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)