Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 17 lutego 2014

Tydzień Inspiracji - MUZYKA - odsłona 3

JAMAJKA_SIGGIE

Temat muzyki traktuję bardzo osobiście. Część z Was wie, że śpiewam w zespole, kocham śpiewać i kocham muzykę od dziecka.


Stąd słowa na scrapie wyklejone alfabetem z kolekcji "Messy Head" - "muzyka mnie wyzwoliła", bo kiedy śpiewam jestem naprawdę wolna :)


Kolory na pracy są wesołe, wiosenne, pełne radości, nadziei i życia. Tło to papier z kolekcji Color Conspiracy "Texturize 2.0". Kleksy zrobiłam za pomocą distress stain, który ma tę fajną właściwość, że kiedy się nim uderzy z góry, robi taki właśnie malowniczy, rozpryśnięty kleks :) Kocham ten efekt, dodaje pracy dynamizmu i charakteru. Przy okazji - wiecie albo nie, ale w scrapkach możecie zamówić sobie dowolny odcień distress stain - oczywiście w mojej ulubionej opcji Przedsprzedaży.

 

A z czym Wam kojarzy się słowo "MUZYKA"? Bardzo jestem ciekawa Waszych prac.
Pozdrawiam
JaMajka

Tu możecie znaleźć użyte przeze mnie materiały:

A Wy, jak sobie radzicie z naszym muzycznym wyzwaniem? Założę się, że... śpiewająco ;) Czekamy na Wasze prace!
Przy okazji przypominam w skrócie zasady naszej zabawy: praca zgłaszana na wyzwanie musi być nowa, niepublikowana wcześniej, natomiast może być równocześnie zgłaszana na inne wyzwania. Jeżeli powstała z użyciem materiałów z naszego sklepu, możecie ją w tym samym czasie umieścić w naszej blogowej Galerii Gości i tym samym zwiększyć swoje szanse na darmowe zakupy w scrapki.pl. Prace na wyzwanie muzyczne zgłaszamy do 23 lutego, prace w lutowej Galerii Gości można umieszczać do końca miesiąca. I to chyba tyle :-)

1 komentarz:

Ann pisze...

Podoba mi się :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)