Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

czwartek, 20 lutego 2014

Tydzień Inspiracji - MUZYKA - odsłona 6 - ostatnia


Już od dłuższego czasu muzyka jest dla mnie bardzo ważnym elementem codzienności i nie wyobrażam sobie bez niej życia, jednak podczas naszego lutowego Tygodnia Inspiracji postanowiłam iść trochę w innym kierunku i połączyć temat muzyki oraz ostatnio obchodzone święto, czyli Walentynki. Pary często mają jakieś „swoje” piosenki i taka składanka, opakowana w odpowiedni sposób, może być naprawdę fajnym upominkiem. A odpowiednie opakowanie to oczywiście zadanie dla scraperki!


Pierwsze skrzypce odgrywa cudowna róża Primy z zestawu Treasure Rae w kolorze czerwonego wina, która pierwotnie gdzieniegdzie pokryta była złotym brokatem, jednak do mojej koncepcji to nie pasowało, więc postanowiłam to zmienić. Z pomocą kleju oraz sypkiego brokatu od American Crafts róża zyskała piękne, srebrne akcenty. Takie duże kwiaty zawsze warto mieć w swoich zasobach - są osią, wokół której można bez większych problemów zbudować całą pracę.


Idealnym tłem okazał się papier Winter Whimsy z zimowej kolekcji "Keepin Cozy" Echo Park, który już dawno mnie zauroczył i trzymałam go właśnie na taką okazję ;) Moje ukochane czarne chlapnięcia w tym przypadku na pewno nie byłyby dobrym rozwiązaniem, dlatego czerń tym razem pojawiła się w postaci serwetki wyciętej z papieru Swiss Primy, która podkreśla piękne wyznanie :)


Pozdrawiam gorąco!
Asia

A oto galeria użytych materiałów:

I to już ostatnia inspiracja naszego Design Teamu, ale Wy wciąż macie jeszcze trzy dni na dodawanie swoich muzycznych prac do kolekcji inlinkz, którą widzicie poniżej :) Dziękujemy, że bawicie się z nami!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)