Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 22 lutego 2014

Gościnna Projektantka Lutego

Witajcie Kochani,
tydzień temu mieliście okazję podziwiać na naszym blogu pierwszą pracę osoby, która zamieściła swoje layouty w naszej styczniowej Galerii Gości i została wybrana przez nasz Design Team Gościnną Projektantką Lutego (a przy okazji mogła sobie jeszcze zrobić darmowe zakupy za wygrany przy tym bon do sklepu :)). Dzisiaj mamy przyjemność oficjalnie gościć ją na naszym blogu, a Wy możecie lepiej ją poznać i przeczytać o tym, dlaczego scrapuje, od kiedy i co w tej technice lubi najbardziej :) Nie przedłużając zatem - oddaję głos Justynie, a Was zachęcam do zamieszczania swoich prac w naszej Gościnnej Galerii. Dajcie nam się poznać!


Bardzo dziękuję za zaproszenie do gościnnego projektowania - jest mi niezmiernie miło, że mogę chociaż przez chwilę współtworzyć z osobami, których prace podziwiam od dawna :)
Mam na imię Justyna, w wirtualnym świecie znacie mnie pod nickiem Szydełkiem w oko.
Scrapbooking odkryłam niespełna rok temu i pokochałam miłością wielką, ostatnio nie wyobrażam sobie dnia bez cięcia i klejenia. Najczęściej jednak robię kartki i LO. Uwielbiam tekturę, recycling, szydełkowe elementy oraz ręcznie klejone kwiaty.
Ostatnio coraz częściej ciągnie mnie w stronę mediowania, które sprawia mi dużą frajdę :)

Ostatnio LO lubię tworzyć najbardziej i dlatego ciągle powstają kolejne. Więc cóż mogę Wam dzisiaj zaprezentować, jeśli nie LO ? :)


Bazą do scrapa jest tektura z recyclingu. Uwielbiam jej surową kolorystykę, nierówności - dlatego tylko część arkusza pokryłam gesso. Do tego trochę ścinek, stemplowania, chlapania i tło gotowe.
Swoje miejsce znalazły też kawałki papierów z kolekcji Color Conspiracy i 7 Dots Studio.



Dopełnieniem mojego LO są przecudne kwiaty Primy z serii "Charlotte", które fajnie się komponują ze zdjęciem.


Ślicznie dziękuję za zaproszenie i gościnę na scrapkowym blogu.
Pozdrawiam cieplutko
Justyna - Szydełkiem w oko
szydelkiemwoko.blogspot.com


A tutaj lista scrapkowych materiałów, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)