Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 1 marca 2014

Marzenia się spełniają

Kochani,
dzisiaj mam dla Was naprawdę wspaniałą informację. Otóż do naszego Design Teamu dołącza osoba, o której pozyskaniu marzyłam od zeszłorocznych Świąt Bożego Narodzenia :) Od momentu, kiedy pierwszy raz zobaczyłam Jej prace, zakochałam się w nich bezgranicznie i trwam w podziwie dla ich Autorki przez cały czas. Zresztą w postawie tej nie jestem osamotniona, o czym świadczą dziesiątki komentarzy pod każdym z Jej dzieł pojawiającym się w Internecie i wciąż rosnąca liczba obserwatorów na Jej blogu. Ale najbardziej ujmujące jest w Niej to, że będąc tak uzdolnioną projektantką, promieniuje delikatnością, skromnością i taktem. Od dziś na naszym blogu będzie Was inspirować...


Witajcie!
Swoją przygodę ze scrapbookingiem zaczęłam od albumu dla przyjaciółki 5 lat temu. Po roku oglądania blogów zapragnęłam swojego własnego, nie tyle żeby pokazywać komuś co robię, ile dla siebie samej na dokumentowanie swoich poczynań. Nigdy nie pomyślałabym, że ktokolwiek zajrzy na tego bloga, a kiedyś sama będę inspirować innych i prowadzić warsztaty. Całe życie uczę się, poznaję nowe techniki i cieszę się z każdego małego sukcesu. Mam nadzieję, że moja współpraca ze Scrapki.pl przyniesie dla klientów i fanów sklepu coś dobrego z mojej strony, że będę mogła służyć pomocą, a moje prace będą Was inspirować i motywować do działania :)

Nie mogłam się zdecydować, co Wam pokazać jako debiut na tym blogu, dlatego mam dla Was dzisiaj aż trzy prace :)))
Pierwsza to tag, który powstał prawie w całości z papierów Maja Design z kolekcji "Vintage Frost" (koniecznie zajrzyjcie do sklepu, bo wiem, że Marta przygotowała na najbliższe dni specjalną promocję na tę właśnie kolekcję :)).


Małe różyczki, które widać na zdjęciach wycięłam z papieru z kolekcji "Vintage Autumn". Papiery idealnie współgrają ze sobą.


Prawie w każdej swojej pracy przemycam sznurek, więc i tym razem nie mogło go zabraknąć - oprócz wplątania go pomiędzy listki ukręciłam też sznurkowe serce.


Jako druga praca powstała kartka. Zrobiłam ją z dwóch kolekcji, które jak się okazało, fantastycznie się ze sobą komponują: niebieskie części z papieru Maja Design "Vintage Frost", a części w kolorach naturalnych z nowej kolekcji 7 Dots Studio "Nature Walk".


Kartkę ozdobiłam papierowymi kwiatami oraz kuleczkami z gałązek Petaloo. Pomiędzy warstwami papieru znalazł też swoje miejsce kawałek tiulu.


Ostatnia niezwykle romantyczna kartka powstała z papierów z Galerii Papieru z kolekcji "Usłane Różami II".


Wiosenne, optymistyczne kolory oraz piękne kwiaty przywołują wiosnę. Kartka składa się z kilku warstw, których uzupełnieniem jest tiul i papierowe koronki wycięte dziurkaczem.


Mam nadzieję, że moje pierwsze prace dla Scrapki.pl przypadły Wam do gustu :)
Do zobaczenia po raz kolejny już niebawem!
Pozdrawiam
Dorota

A oto lista materiałów, których użyłam:

18 komentarzy:

JaMajka pisze...

Wspaniale :) Dorotko, witamy!

kobens pisze...

Właściwa osoba na właściwym miejscu :) gratulacje Dorotko!

Boei pisze...

O, super!!! Gratuluję :)

artiza pisze...

ach....cudne prace...zachwycam się niezmiennie:)

aPARAt pisze...

Oj, nie dziwię się, że takie miałaś marzenie :) Kobieta godna podziwu :) Prace jak zwykle piękne :)

Art_Dorota pisze...

Dziękuję z całego serca Marcie za wspaniałe przyjęcie (aż mi łezka poleciała) i Wam dziewczyny za dobre słowo w komentarzach :)
Mam nadzieję, że nie zawiodę :)

dagala pisze...

cudnie inspirujesz :)

Patrycja pisze...

Super :) Pani Dorota napewno nie zawiedzie, bo ma tysiące oryginalnych pomysłów. Zyczę powodzenia:)

Kreatywna Pracownia Love Handmade pisze...

Podziwiam od dawna :) Intrygujący i charakterystyczny styl ! :)

Ola (Ikemo) pisze...

Czyste piękno! Cieszę się, ze tu jestes :)

Nowe Love Papierowe pisze...

Jak zwykle piekne prace Doroty

iluszka pisze...

Uwielbiam je wszystkie!!! I wspaniała wiadomość - kolejne miejsce, gdzie będzie można podziwiać cudowne prace Doroty :)

Joanna pisze...

gratulacje! taka projektantka to skarb :) podziwiam jej prace i ubolewam, że warsztaty prowadzi zawsze na drugim końcu Polski :/

Kasia.B pisze...

Gratuluję Dorotko !!! Tworzysz wspaniałe prace ! Uwielbiam :)

Unknown pisze...

Fantastyczne, zachwycające prace! I już nie mogę się doczekać warsztatów!

Magda Łuczak Art pisze...

Przepiękne prace! Gratulacje!!!

Kasia Udalska pisze...

Wspaniała wiadomość, Dorotko gratuluję :) Prace jak zawsze zachwycające, zrobiłaś mocne wejście! :D

elizajagoda pisze...

Podziwiam twoje pracy i gratuluję ;)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)