Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 3 marca 2014

Szaro-morskie opowieści

JAMAJKA_SIGGIE

Dziś ode mnie dla Was - scrap w szarościach z kroplą morskiego koloru.


Wykorzystałam świetny wzór papieru Color Conspiracy z kolekcji Daily Kate - duże zygzaki, które mimo wyraźnego wzoru nie są przytłaczające, a stanowią piękne tło. Ten papier świetnie zniósł też sporą dawkę mediów!


Oprawiłam czarno-białe zdjęcia, chciałam dodać odrobinę innego koloru i padło na zielono-niebieski, który uzyskałam za pomocą mgiełek w kolorach Aquamarine oraz Verdigris. Mgiełki zostały nałożone na gesso, które gdzieniegdzie naniosłam grubszą warstwą przez maskę Tima Holtza. Świetnym dodatkiem okazały się naklejki American Crafts w podobnej, morskiej tonacji kolorystycznej.


Dodałam kilka tekturek z kolekcji "All I ever" (kupicie je teraz w promocji :)), które pozostawiłam w stanie surowym - dzięki temu praca zyskała jasne, świeże akcenty.
Na koniec kilka odbić stemplami z motywem przeszyć - i praca gotowa :)
Pozdrawiam
JaMajka

A poniżej znajdziecie użyte materiały:

2 komentarze:

KaroDeco pisze...

Cudne LO!!!

Magdalena Deberny pisze...

mrrr lubię te kolory... i Twoje prace :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)