Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 12 marca 2014

Moje serce bije w sepii

JAMAJKA_SIGGIE

Dziś przedstawiam Wam wpis do jednego z wędrujących żurnali. Tematem przewodnim był kolor.
Kolor to często mój główny środek wyrazu, dzięki niemu przekazuję emocje i myśli, czasem nie potrzeba więcej. Dziś postawiłam na sepię.


Wspaniała kolekcja "Nature Walk" 7 Dots Studio bardzo mi pomogła w skomponowaniu tego art journalowego wpisu, gdyż tagi i naklejki, idealnie do siebie pasując, stworzyły fantastyczne tło.


Użyłam sporej ilości różnorodnych mediów, spośród nich na uwagę zasługuje puder do embossingu Stampendous z serii Shabby. Podgrzałam go od dołu, co dało rewelacyjny efekt rozsypanych, rozpuszczonych akcentów.


Jednym z mediów stała się również... czarna herbata granulowana :) Postarzyłam nią poszczególne papiery i miejscami całe strony.
Pozdrawiam serdecznie
JaMajka

A poniżej lista wykorzystanych materiałów:

4 komentarze:

Chimera pisze...

Piękny jest! Tyle tu szczegółów, że można go podziwiać bez końca :)

Nancy Wethington pisze...

Gorgeous! Love all the layers. Can't wait to get my hands on this beautiful paper.

BLUEBELL pisze...

Wow ! świetne ...! Bardzo mi się podoba ! Moje serce też bije w sepii i vintage :-)

Magdalena Deberny pisze...

WOW Jamajkaaa chcę taki :) Albo przyślij chociaż do pomacania :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)