Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

sobota, 3 maja 2014

Radosny scrap JaMajki



Dziś scrap z moją córką, kiedy jeszcze była mała i uwielbiała wszelkie eksperymenty z barwiącym jedzeniem :) 
Przychodziła wtedy do mnie z uradowaną miną i czekała na reakcję.




Do oprawy tej, jakże wspaniałej, chwili wykorzystałam radosny papier Echo Park oraz nowiutkie, pachnące dodatki z serii "Dear Lizzy Daydreamer". Świetnym drobiazgiem okazały się różowe kropeczki emalii i niewielkie tekturowe serduszka, obydwie ozdoby dostaniecie w naszym sklepie w kilku wariantach kolorystycznych.


Świetną sprawą okazał się również Pearlmaker w złotym kolorze, dodaje piękne, błyszczące akcenty do pracy, dodatkowym atutem jest cena (!).


Bardzo chcę polecić Wam także maski Tima Holtza - ja wybrałam wzór zanikających kropek, możecie zobaczyć na zbliżeniach, jak ciekawy efekt daje ta maska ze zwykłym gesso.


Mam nadzieję, że ten radosny kolorowy scrap przyniesie Wam odrobinę inspiracji na weekend :) 
Wykorzystujecie wolne dni na scrapową twórczość? Czy może oddajecie się słodkiemu lenistwu?


Produkty, których użyłam:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)