Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 2 maja 2014

"Free Spirit" tag



Witajcie! :)
Nadal bardzo mocno zauroczona kolekcją "Free Spirit" przygotowałam na dziś tag, czyli chyba moją (zaraz po layoutach oczywiście!) ulubioną formę. Bardzo lubię pełną dowolność, jaką daje ta forma :)


Bazę taga wycięłam z delikatnego papieru Enlightened, więc żeby troszkę go podkreślić z pomocą dystansików podkleiłam go papierem Dreaming, jednocześnie tworząc już jakiś efekt przestrzenności. 
Po wybraniu chipboardu i pasującego cytatu z arkusza pochodzącego z kolekcji "Illumination", dalsza praca praktycznie potoczyła się sama :) 



Koniecznie chciałam podkreślić brzegi papierów, jednak w tym przypadku czarny żelopis byłby zdecydowanie za "ciężki", więc postawiłam na cudowny i mega kryjący pisak Uni-ball.


Mam nadzieję, że spędzacie te pierwsze majowe dni na wypoczynku.
Życzę Wam wspaniałego weekendu!


Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)